آموزش ثبت اکانت های قانونی PS4

آموزش اکانت‎های قانونی PS4

قبل از مطالعه ادامه این مطلب، این را بدانید که ظرفیت‎ها هیچ ارتباطی با غیرقانونی بودن یک اکانت ندارند. تمامی اکانت‎های پلی‎استیشن دارای سه ظرفیت هستند و هر کدام از این ظرفیت‎ها قابلیت‎ها و دسترسی‎هایی را در اختیار کاربران قرار می‎دهند و به آنان اجازه می‎دهند از محتویات اکانت مورد نظر استفاده کنند.

۱.ابتدا آموزش ثبت اکانت جدید بر روی کنسول :
در ابتدا باید بگوییم که برای شروع ساخت یک اکانت جدید در PSN چند روش وجود دارد که ما پیشنهاد می کنیم ابتدا وقتی دستگاه روشن است کلید PS روی دسته کنسول را فشار داده و نگهدارید سپس مطابق شکل زیر در صفحه ای که باز می شود از گزینه POWER قسمت Switch User را انتخاب کنید.

۲.در این صفحه ، قسمت New User را انتخاب می کنیم.

۳.برای ساخت اکانت جدید گزینه Create User را انتخاب میکنیم ( اگر قبلا اکانت رو ساختید و فقط میخواید اون به به PSN متصل کنید اموزش رو کامل بخونید تا متوجه بشید)

۴.در اینجا سونی قوانین را توضیح می دهد، Accept کنید.

۵.Next را انتخاب کنید.

۶.در اینجا اسم و پسورد اکانتی کا ما برایتان ارسال کرده ایم را با دقت وارد میکنید که پس از ان صفحه ای باز میشود که کد موبایل را با دقت به حروف کوچک و بزرگ وارد میکنید ! شما تا اینجا کانت را ثبت کرده اید و بعد از ان بسته به نوع ظرفیت اکنتتان که خریداری کرده اید باید به بقیه اموزش های ظرفیت ها عمل کنید .!

روش ثبت اکانت‎های ظرفیت اول

این نوع اکانت‎ها قیمت کمتری نسبت به ظرفیت‎های دیگر دارند. اکانت‎های ظرفیت اول شامل گارانتی نمی‎شوند و درصورت اتصال کنسول به اینترنت نیز ممکن است محتویات داخل اکانت بعد از مدتی قفل شوند. به طوری که یک علامت قفل در کنار بازی‎های دانلود شده از اکانت مورد نظر ظاهر خواهد شد توجه کنید فقط ۲۴ ساعت از زمان تحویل این مدل اکانت وقت ثبت کردن ان روی دستگاه و قطع کردن اینترنت از دستگاه خود دارید!.

آموزش استفاده: (۱) اکانت را بر روی کنسول خود ثبت کنید
(۲) سپس وارد بخش Settings شده و به بخش Account Manengment رفته و گزینه Activate as your Primary System را انتخاب کرده و در نهایت Activate را انتخاب کنید.
(۳) سپس گزینه Restore License را نیز در همان بخش انتخاب کنید و بعد از این کار
(۴)به منوی اصلی کنسول بروید و به بخش Library رفته و بازی‎های موجود در اکانت رو در لیست دانلود خود قرار دهید
(۵) و سپس دوباره به بخش Settings »Account Manengment رفته و گزینه اول، یعنی Sign-out را انتخاب کنید.

روش ثبت اکانت‎های ظرفیت دوم

اکانت‎های ظرفیت دوم دسترسی کاملی را در اختیار کاربران قرار می‎دهند. این نوع اکانت‎هابر خلاف اکانت‎های ظرفیت اول گارانتی یک سال را در اختیار خریدار قرار می‎دهند و در هیچ صورت غیرفعال نمی‎شوند. همچنین اکانت‎های ظرفیت دوم قابل فروش هستند. یعنی بعد از استفاده از اکانت می‎توانند جهت فروش آن با فروشنده اصلی اکانت هماهنگ کنید.

آموزش استفاده : (۱) اکانت را بر روی کنسول خود ثبت کنید
(۲) سپس وارد بخش Settings شده و به بخش Account Manengment رفته و گزینه Activate as your Primary System را انتخاب کرده و در نهایت Activate را انتخاب کنید.
(۳) سپس گزینه Restore License را نیز در همان بخش انتخاب کنید و بعد از این کار
(۴) به منوی اصلی کنسول بروید و بخش Library رفته و بازی‎های موجود در اکانت رو در لیست دانلود خود قرار دهید
(۵) و سپس دوباره کلید PS روی دسته کنسول را فشار داده و نگهدارید سپسدر صفحه ای که باز می شود از گزینه POWER قسمتLog Out  را انتخاب کنید.

روش ثبت اکانت‎های ظرفیت سوم

اکانت‎های ظرفیت سوم از بسیاری از ابعاد مانند اکانت‎های ظرفیت دوم هستند. این نوع اکانت‎ها دارای گارانتی یک سال هستند و همچنین امکان فروش دوباره آن‎ها نیز فراهم است. اما بر خلاف اکانت‎های ظرفیت دوم و ظرفیت اول که قابلیت Activate دارند، اکانت‎های ظرفیت سوم این قابلیت را ندارند؛ بنابراین باید تنها با اکانتی که حاوی بازی است بازی کنید. یکی دیگر از ویژگی‎های اکانت‎های ظرفیت سوم نیز این است که برای استفاده از بازی‎های خریداری شده با آن‎ها باید بصورت دائم آنلاین باشید. لازم به ذکر این که آنلاین بودن برای استفاده از این بازی‎ها هرگز از حجم اینترنت شما کسر نخواهد کرد.

برای استفاده از این نوع اکانت‎ها باید (۱) اکانت را بر روی کنسول خود ثبت کنید(موقع ثبت ممکن است به شما هشداری بدهد ماننده عکس زیر که حتما باید گزینه Dont Change را بزنید در غیره این صورت به شما اخطار داده خواهد شد و ذفعه بعد اکانت غیره فعال خواهد شد !)
(۲) وارد بخش Library شوید و بازی‎های موجود در اکانت را درون لیست دانلود قرار دهید
(۳) سپس به بخش Settings »Account Manengment رفته و گزینه Restore License را انتخاب نمایید.
(۴)به منوی اصلی کنسول بروید و بخش Library رفته و بازی‎های موجود در اکانت رو در لیست دانلود خود قرار دهید.

از این پس می‎توانید درون این اکانت بصورت دائمی از بازی‎های موجود در آن استفاده کنید و نیازی به sign out کردن نیست!

آپدیت برای ظرفیت سوم :دوستان براى اينكه بتونيد با ظرفيت ٣ بازی تو اكانت خودتون افلاين بازى كنيد ابتدا وارد اكانت ظرفيت ٣ بشيد
سپس از طريق اكانت بازى رو اجرا كنيد
پس از امدن صفحه لويدينگ بازى
دكمه PS را نگه داريد از پد سمت چپ وارد قسمت power شويد و دكمه Switch-User رو انتخاب و وارد اكانت خود شويد.
اينطورى بازى بر روى اكانت شما مياد
براى افلاين بازى كردن هم پس از ورود به بازى نت رو قطع كنيد
حدود يك ساعت بدون هيچ مشكلى بازى ميتونيد بكنيد بدون نت بعد از يك ساعت در بالاى صفحه ارورى مياد كه مينويسه تا ٥ دقيقه ديگر لازم است لايسنس بازى چك شود.
فقط كافيه دوباره يك دقيقه به نت وصل شيد تا لايسنس چك شود و دوباره افلاين شين .
موفق باشيد❤️

15 پاسخ به “آموزش ثبت اکانت های قانونی PS4”

  1. سلام
    من اکانت قانونی ظرفیت ۳ بازی Elden Ring برای ps4 از شما خریدم میخواستم بدونم میشه تو اکانت که بهم دادین میتونم تصویر زمینه اش را عوض کنم و از داخل بازی هم screen shot بگیرم ؟

    1. با سلام. خیر نیازی نیست ما همه سفارشات داخل سایت را بررسی میکینم وبین ده دقیقه الی ۲۴ ساعت برایتان ایمیل میکنیم . همچنین داخل سایت بخش حساب کاربری و در بخش سفارشات میتوانید بعد از تحویل مشخصات اکانت خود را ببینید.

  2. سلام خسته نباشید.
    یه سوال داشتم در اکانت های ظرفیت ۱ زمانی که تمام مراحل را انجام دادیم و بازی را در قسمت library به لیست دانلود اضافه کردیم, قبل از دانلود بازی باید از اکانتی که شما به ما دادید sign out کنیم ؟ یا بعد از دانلود بازی ؟

    ممنون از سایت خوبتون

  3. من الان بازی farvry6 رو روی کنسول ps4 دانلود و نصب کردم، اکانت شخصی هم دارم واسه شرکت یوبیسافت ولی بازی واسه من اجرا نمیشه
    مشکل از چیه؟ میتونید راهنمایی کنید؟
    و اینکه من الان اکانت ظرفیت اول یا دوم رو بخرم باید از اول بازی رو حذف کنم و بعد از زدن اطلاعات اکانت شما دوباره بازی رو نصب کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید