آموزش ثبت اکانت قانونی در Xbox one و Xbox Series S|X

آموزش ثبت اکانت قانونی در Xbox one و Series S|X

قوانین فعالسازی اکانت ظرفیتی کنسول ایکس باکس

لطفا پیش از خرید هر یک از اکانت های ظرفیتی کنسول ایکس باکس قوانین زیر را به دقت مطالعه فرمایید. شما با انتخاب یکی از گزینه ها ی موجود می توانید جهت خرید یا اجاره بازی ها اقدام فرمایید. قوانین اکانت ظرفیتی ایکس باکس سایت سی دی کی اشتراکی در زیر آمده است.


ظرفیت کامل :

2705 - قوانین فعالسازی اکانت ظرفیتی کنسول ایکس باکس باخرید ظرفیت کامل ، می بایست اکانت ایکس باکس خود را برای پشیبانی ارسال نمایید سپس بازی بر روی اکانت ایکس باکس شما خریداری خواهد شد .

ظرفیت هوم :

2705 - قوانین فعالسازی اکانت ظرفیتی کنسول ایکس باکس این ظرفیت بیشترین امکانات را در اختیار شما دوستان قرار میدهد . با خریداری این ظرفیت امکان اجرای بازی را به صورت آفلاین و آنلاین در یوزر شخصی خود دارید . این ظرفیت دارای گارانتی وقابلیت فروش مجدد را دارا میباشد .

ظرفیت غیر هوم :

2705 - قوانین فعالسازی اکانت ظرفیتی کنسول ایکس باکس خریداران ظرفیت غیر هوم فقط و فقط به صورت آنلاین .

پس از روشن نمودن ایکس باکس به اکانت غیر هوم خریداری شده لاگین می کنید و سپس از طریق Switch Profile ، سوئیچ می کنید به اکانت اصلی خود و بازی را از اکانت اصلی اجرا می کنید .  (امکان اجرای بازی مورد نظر را در اکانت خریداری شده از سایت را دارا می باشید اما برای ذخیره سیو ها و اچیومنت ها روی اکانت خود باید سوئیچ کنید به اکانت خودتان )

این ظرفیت نیز دارای گارانتی و قابلیت فروش مجدد را دارا می باشد .


نکته مهم که باید رعایت کنید :

در صورتی که هنگام فعال سازی ظرفیت غیر هوم ایکس باکس بدون هماهنگی با ادمین سایت آیتم ها و مزایای غیر هوم را برای خودتان فعال نمایید مشمول جریمه خواهید شد و به مقدار ۵۰ درصد هزینه اکانت باید جریمه پرداخت کنید و تا زمانی که این جریمه پرداخت نشود دسترسی شما به اکانت مسدود خواهد شد و خدماتی به شما ارائه نمی شود.



⚠️ توجه ⚠️

با خرید اکانتهای ظرفیتی ایکس باکس امکان تغییر اطلاعات امنیتی وجود ندارد. در صورت هر گونه تخلف و تغییر اطلاعات امنیتی اکانت از دسترس شما خارج خواهد شد و امکان ادامه بازی نخواهد بود .


فروش اکانت ظرفیت هوم و ظرفیت غیر هوم شما از طریق سایت ما امکان پذیر است :

2705 - قوانین فعالسازی اکانت ظرفیتی کنسول ایکس باکسمی توانید اکانت ظرفیتهای هوم و غیر هوم که از ما خریداری نموده اید. برای فروش از طریق سایت و پشتیبانی تلگرام و واتس آپ بخش ایکس باکس به فروش برسانید. (فقط اکانت های ظرفیت هوم و غیر هوم  که از سایت www.Egitall.ir خریداری نموده اید. قابل فروش به این روش می باشند. )

2705 - قوانین فعالسازی اکانت ظرفیتی کنسول ایکس باکس کارمزد فروش اکانت های ظرفیت هوم و غیر هوم از طریق ما ۲۵% درصد می باشد. که پس از فروش اکانت ۲۵ درصد از مبلغ فروش کسر میشود و باقی مبلغ به حساب شما واریز می شود .

2705 - قوانین فعالسازی اکانت ظرفیتی کنسول ایکس باکس تمامی اکانت های موجود در سایت قانونی هستند. قبل از قرار گرفتن تست و سلامت اکانت ها توسط ما تضمین شده است.

2705 - قوانین فعالسازی اکانت ظرفیتی کنسول ایکس باکس در صورتی که شما ظرفیتی که از سایت خریداری نمودید را به شخص دیگری بفروشید هزینه انتقال اکانت ۵۰ هزار تومان می باشد و باید به شخصی که اکانت را از شما خریداری کرده اطلاع بدید که در سایت ثبت نام کرده و مراحل احراز هویت را تکمیل کند .


قوانین بخش ایکس باکس :

  1.  – خریداران ظرفیت ۱ تنها ۲۴ ساعت امکان نصب و یا دانلود دیتای بازی مورد نظر را دارند . بعد از مدت زمان قید شده هرگونه عواقب آن بر عهده ی خریدار میباشد .
  2. – ظرفیت  هوم و غیر هوم  باید کمال همکاری را در فروش دیگر ظرفیت ها با سایت کنند . در غیر این صورت عواقب ناشی از آن بر عهده خریدار عزیز میباشد .
  3.  – هر گونه اقدام به تغییر اطلاعات اکانت و تغییر ظرفیت مورد نظر و دیگر اقدامات که در روند عادی اکانت اختلال ایجاد کند. مغایر با قوانین سایت بوده و در صورت مشاهده با افراد متخلف برخورد می شود .
  4.  – پشتیبانی اکانت های خریداری شده تنها با همان ایدی خریدار ، شماره تلفن همراه خریدار و اطلاعات هویتی خریدار. در زمان خرید اکانت امکان پذیر میباشد .
  5.  – سایت هیچ گونه تعهدی نسبت به تغییر سیاست های ایکس باکس که موجب ایجاد اختلال در عملکرد اکانت باشد را ندارد.
  6.  – در صورت پیش خرید هر بازی و ظرفیت مورد نظر امکان برگشت به هیج وجه وجود ندارد لذا در خرید خود دقت نمایید .
  7.  – خرید از سایت به منظور قبولی شرایط بالا بوده در غیر این صورت از خرید امتنا نمایید .

نحوه وارد کردن اکانت ایکس باکس بر روی کنسول

مراحل نصب این سرویس بر روی کنسول عبارت‌اند از: ورود به حساب‌ کاربری، هوم‌کردن و سوییچ کردن. در ادامه هر یک از این موارد را به صورت کامل برای شما بیان خواهیم کرد.

مرحله اول یا راهنمای وارد کردن ظرفیت کامل و هوم اکانت ایکس باکس

مرحله اول شامل ورود به حساب کاربری است، هنگامی که شما اکانت ایکس باکس را از فروشگاه ایجیتال خریداری میکنید. پس از خرید برای شما فایلی که حاوی نام کاربری و پسورد است را ارسال می‌کند. پس از ارسال این فایل در ابتدا اطمینان حاصل کنید که DNS مناسبی بر روی کنسول‌تان وجود دارد. سپس فایل ارسالی را باز کنید و مراحل زیر را به ترتیب انجام بدهید.

  1. در ابتدا دکمه Xbox وست دسته خود را فشار بدهید، در هنگامی که این دکمه را فشار بدهید منوی Guide باز می‌شود.
  2. سپس وارد قسمت profil & system شوید.
  3. پنجره‌ای مطابق تصویر برایتان باز می‌‌شود که باید گزینه Add or switch را انتخاب کنید.

۴. سپس بر روی گزینه Add New در انتهای صفحه کلیک کنید.

۵. ایمیل داخل فایلی را که از طریق ایجیتال دریافت نموده‌اید در قسمت سبز رنگ وارد نموده و سپس کلید Enter را فشار بدهید.

 

۶. سپس لازم است پسوردی که از طریق ایجیتال دریافت نموده‌اید را وارد کنید و کلید Enter را بزنید.

۷. پس از انجام این مراحل لازم است که اسمی را که مورد نظرتان است را وارد کنید.

۸. و برای اتمام کار نیاز است که گزینه‌های زیر را به ترتیب وارد نمایید.

Next> No Thanks> Next> Next> No Barriers> skipThis> Next> Next

در انجام مرحله چهارم دقت داشته باشید که بر روی گزینه Get a New Account کلیک نکنید، زیرا انتخاب این گزینه یک حساب کاربری جدید برای شما باز می‌کند.

راهنمای وارد کردن ظرفیت هوم ایکس باکس

اگر شما ظرفیت Home (هوم) را خریداری کرده اید باید این راهنما که شامل هوم کردن اکانت این سرویس است را انجام بدهید. اما توجه داشته باشید افرادی که ظرفیت غیرهوم را انتخاب نموده‌اند نباید این مرحله را انجام بدهند. همچنین در ظرفیت کامل انجام دادن مرحله دوم اختیاری است.

برای هوم کردن اکانت لازم است که مراحل زیر را به ترتیب انجام بدهید.

در ابتدا تمام مراحلی که در ظرفیت کامل انجام داده‌اید در این قسمت نیز به ترتیب دوباره انجام بدهید. سپس به منوی اصلی بازگریدد و دکمه Xbox را فشار دهید تا بخش Guide برای شما باز شود.

به قسمت تنظیمات یا همان setting بروید و بر روی گزینه General کلیک کنید. سپس گزینه personalization را انتخاب نموده و بر روی گزینه My home Xbox کلیک کنید.

 

راهنمای وارد کردن ظرفیت غیرهوم ایکس باکس

برای انجام این مرحله نیز لازم است که تمامی مراحل ظرفیت کامل را به ترتیب انجام بدهید؛ ولی نکته‌ای که باید در این مرحله به آن توجه بسیار داشته‌باشید این موضوع است اکانت شما نباید تیک هوم را داشته باشد. برای بررسی این موضوع لازم که شما ابتدا

به قسمت profile & system رفته سپس به ترتیب وارد قسمت‌های زیر بشوید:

Setting> General> personalization و بررسی کنید که اکانت شما تیک Home را نداشته باشد.

نحوه سوییچ کردن در ایکس باکس

اگر شما ایکس‌باکس دارید حتما متوجه شده‌اید که کنسول آن به گونه‌ای طراحی شده‌است که شما بتوانید به صورت همزمان چند اکانت فعال داشته‌باشید. همچنین منظور ما از بیان سوییچ کردن یعنی جا‌به‌جایی در بین اکانت‌ها است.

برای سوییچ کردن اکانت‌ها لازم است که مراحل زیر را طی کنید.

 

در ابتدا دکمه Xbox را بزنید و در منوی باز شده گزینه profile & System را انتخاب نمایید. سپس بر روی گزینه Add or System کلیک کنید. برای شما صفحه‌ای باز می‌شود که تمام پروفایل‌های شما را به نمایش می‌گذارد. در ادامه مسیر ابتدا لازم است که شما به اکانتی که از ایجیتال دریافت نموده‌اید بروید. سپس یکی از اکانت‌های شخصی که ساخته‌اید را سان‌این کنید تا سوییچ انجام شود.


دیدگاهتان را بنویسید