قوانین و آموزش اکانت های قانونی

تفاوت های ظرفیت های PS4 و PS5 و XBOX :

ظرفیت ۱ آفلاین :

✅ظرفیت یک هر بازی امکان اجرای بازی را فقط و فقط به صورت آفلاین دارد ،همچنین قابلیت اجرای بازی را در یوزر (User)دلخواه دارد و مشتری  ۴۸ ساعت مدت زمان دانلود و تکمیل دیتا بازی را دارد و بعد از آن باید اینترنت کنسول را قطع کند.

ظرفیت ۲ دائم (هوم) :

✅ این ظرفیت بیشترین امکانات را در اختیار شما دوستان قرار میدهد . با خریداری این ظرفیت امکان اجرای بازی را به صورت آفلاین و آنلاین در یوزر های (User) شخصی خود دارید . توجه داشته باشید که برای استفاده از بخش مولتی پلیر بازی باید اشتراک آنلاین سونی یا همان پلی استیشن پلاس را تهیه کنید . این ظرفیت دارای گارانتی وقابلیت فروش مجدد را دارا میباشد .

ظرفیت ۳ دائم (سویچ غیره هوم) :

✅ خریداران ظرفیت سه فقط و فقط به صورت آنلاین امکان اجرای بازی مورد نظر را در اکانت و یوزر (User) خریداری شده از سایت ما را دارا میباشند . توجه داشته باشید که برای استفاده از بخش مولتی پلیر بازی باید اشتراک آنلاین سونی یا همان پلی استیشن پلاس را تهیه کنید . این ظرفیت نیز دارای گارانتی و قابلیت فروش مجدد را دارا میباشد .

!! برای دیدن آموزش ثبت اکانت قانونی در دستگاه PS4 کلیک کنید !!

!! برای دیدن آموزش ثبت اکانت قانونی در دستگاه PS5 کلیک کنید !!

قوانین استفاده از اکانت های قانونی فروشگاه ایجیتال :

مشتریان گرامی لطفا ۵ دقیقه وقت بگزارید و تمام موارد را با دقت مطالعه کنید تا دچار دردسر نشوید !

۱.ساعت کاری فروشگاه از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۱:۰۰ روزهای غیرتعطیل می باشد و پشتیبانی و تحویل اکانت در این ساعات انجام میشود.
۲.تمامی سفارش ها طی ۱۰ دقیقه تا ۴۸ ساعت کاری فروشگاه  از طریق بخش رهگیری سفارش در پروفایل کاربری خود در منوی اصلی سایت و همچنین با ارسال ایمیل به شما تحویل داده خواهد شد.
۳.فروشگاه ایجیتال بازی های دیجیتالی را برای تمامی کنسول ها بصورت قانونی، و در قالب اکانت به مشتریان ارائه می دهد و هر اکانت (طرفیت دوم و سوم ) از زمان خرید به مدت یک سال دارای گارانتی میباشد !
۴.کد موبایل برای وارد شدن به هر اکانت فقط دوبار در یک روز ارائه میشود و بعد از آن اگر به هر دلیلی نیاز به کد جدید داشتین فروشگاه مسئولیتی به دلایل امنیتی اکانت ها قبول نمیکند تا ۲۴ ساعت بعد که میتوانید با تماس با پشتیبانی سایت از طریق واتس آپ هماهنگ کنید.
۵.فروشگاه ما اکثر اکانت های قانونی که از ما خریداری کرده اید را مجدادا به صورت مستقیم با تماس با پشتیبانی سایت در تلگرام و واتس آپ مجدادا خریداری میکند که طبق روال بازار کار ۱۵ الی ۲۰ درصد از قیمت خریداری شده آن اکانت کم کرده و بازخرید میکند. در مواقعی که کسی اکانت را با تخفیف خریده باشد از قیمت تخفیف خورده درصد کم میشود ! همچنین اگر به دلایلی فروشگاه نتوانست به صورت مستقیم از شما اکانتی را خریداری کند با هماهنگی ما میتوانید به فردی دیگر بفروشید ولی حتما باید قبل از فروش آن فرد مورد تایید ما باشد تا مشکلات برای شما و ما پیش نیاید و با پشتیبانی ما هماهنگ کنید !
۶.هر اکانت ظرفیتی که به مشتریان تحویل داده میشود فقط مخصوص یک دستگاه میباشد و مخصوص نوع کنسول انتخابی آن مباشد و نمتوانید در چندین دستگاه مختلف وارد کنید و همچنین کسی نمتواند ظرفیت مخصوص یک دستگاه را جا به جا وارد کند یعنی کسی که PS5 دارد نمیتواند ظرفیت PS4 بگیرد،در صورت مشاهده چنین عملی اکانت از شما پس گرفته میشود .
۷.هر گونه تغییر مشخصات اکانت ماننده (USERNAME,PASSWORDE,TWO-STEP,SIGN-ID) اکانت یک ماه از گارانتی خارج خواهد شد.

توجه ۱ :بازی هایی که عرضه سالیانه دارند ماننده Fifa و PES و WWE فقط تا ۶ ماه اول قابل خریداری مستقیم توسط فروشگاه ما هستند.
توجه ۲: ممکن است در بعضی از زمان ها اکانت های خریداری شده توسط شما فقط قابل تعویض با بازی های دیگر باشند و خرید مستقیم وجود نداشته باشد که آن هم حداکثر تا یک هفته طول بکشد .
توجه ۳: طی آپدیت جدید ظرفیت های دوم و اول حتما باید بعد از وارد کردن اکانت و اکتیو کردن و ریستور لایسنس کردن و گزاشتن بازی در صف دانلود حتما از اکانت Sign Out و Log Out کنند  و در داخل User ها و اکانت های خودشان بازی کنند. (به جز خریداران اشتراک PLUS)
۶.ظرفیت های دوم و سوم به عنوان ظرفیت های اصلی با قیمت و خدمات مشابه در اختیار خریداران قرار می گیرند.
۷.ظرفیت اول بازی های PS4 و PS5 به عنوان ظرفیت جانبی برای برخی از بازی ها ارائه می شود و فقط ۴۸ ساعت گارانتی دارند تا بتوانید دیتای بازی را نصب کنید و کنسول را از اینترنت قطع کنید ! (به این معناست که شما بعد از ۴۸ ساعت به هیچ عنوان نباید کنسول خود را به اینترنت وصل کنید وگرنه بازی قفل خواهد شد و مسپولیت آن به عهده شما خواهد بود ! 
۸.در صورت اقدام فروشگاه برای فروش ظرفیت اول بازی ها، مالکان ظرفیت دوم موظف به همکاری با ما می باشند.
۹.اکانت کامل برای PS4 شامل ظرفیت های دوم و سوم و برای Xbox One شامل ظرفیت های دوم و عادی می باشد.
۱۰.خریداران ظرفیت اول و آفلاین برای PS4 و PS5 و Xbox بهتر است از قبل از خرید اکانت از فروشگاه،دیتای بازی را تهیه کنند.
۱۱.پیش فروش بازی ها برای دسترسی همزمان با عرضه جهانی به بازی ها می باشد.
۱۲.رمز اکانت از سوی فروشگاه به دلایل متعدد، وجود دارد، در چنین مواقعی برای دریافت رمز جدید با پشتیبانی در ارتباط باشید.
۱۳.اگر هر اقدامی که باعث شود اکانت از طرف سونی Ban شود (ماننده تغییر رمز یا وارد کردن یک ظرفیت در چندین کنسول) خسارت یک اکانت کامل از مشتری گرفته میشود!
۱۴.اکانت های ما همه با گیفت کارت قانونی و مراحل و اطلاعات قانونی ساخته میشود اگر به هر دلیلی از طرف سایت Sony, Microsoft اکانت Ban شود به دلایل تحریم یا هر گونه مورد مشابه سایت ما هیچ مسئولیتی در قبال هزینه و اکانت ندارد.(سایت ما یک واسطه برای ساخت اکانت قانونی هست) ضمانت دایم العمر اکانت های ظرفیت سوم و دوم فقط در مورد قفل شدن یا عوض شدن رمز یا مشکلت دیگر به جز Ban و موارد تحریم از طرف Sony و Microsoft میباشد !

۱۵.هرگونه چت نامربوط (ناسزا،نژاد پرستانه و غیره ) باعث بن شدن اکانت شما از طرف سونی و یا شرکت سازنده می شود که طرف مقابل ناچار به پرداخت خسارت به بقیه ظرفیت ها می شود و اکانت خودش تا ۱ ماه از دسترس خارج خواهد شد

۱۶.هرگونه بن شدن از طرف شرکت سازنده بازی به ما مربوط نمیشود (مانند خرید و فروش بازیکن و غیره…).

۱۷.اگر کسی ظرفیت ۲ خریداری کرده باشه و از ظرفیت ۳ بازی کنه اکانت تا یک ماه از گارانتی خارج می شود، اگر از سکه و کوین و… ظرفیت ۳ کسی استفاده کنه اکانت کاملا از دسترس خارج خواهد شد و اکانت و مبلغ عودت داده نخواهد شد

 

 

قوانین اکانت های قانونی PS Plus Extra و Premium :

۱-در ظرفیت قابل اکتیو (ظرفیت دوم )، بازیها را از داخل اکانت خریداری شده به لیست دانلود اضافه کرده و بعد باید با اکانت ها و User ها خودتون آنلاین یا آفلاین بازی کنید ولی در ظرفیت بدون اکتیو (ظرفیت سوم ) برای استفاده از پلاس و بازیهای آن باید داخل اکانت خریداری شده بازی کنید و همچنین باید کنسول به اینترنت متصل باشد تا لایسنس اشتراک و بازیها چک شود.
همچنین ظرفیت های دوم فقط مواقعی باید وارد اکانت ما شوند که نیاز به اضافه کردن بازی جدید برای دانلود داشته باشند و سعی کنند این کار را سریع انجام دهند تا مزاحم ظرفیت سوم نشوند.

۲- بعد از پایان اشتراک بازیهای ماهیانه قفل میشوند و اگر مجدد اشتراک پلاس را در همان اکانت تمدید کنید قفل بازیها باز می شود. برای این کار با پشتیبانی واتس آپ در تماس باشید.

۳- با توجه به اینکه اشتراک قابل اکتیو (ظرفیت دوم) و بدون اکتیو (ظرفیت سوم ) بصورت ظرفیتی هستن در موارد خیلی کمی ممکن است بعد از خرید شما چند روز از زمان اشتراک گذشته باشد.

۴-ظرفیت فروخته شده قابل تعویض یا پس گرفتن نمیباشد پس با دقت انتخاب کنید !

توجه فرماید قبل از خرید قوانین را کاملا مطالعه کرده چون با انجام خرید یعنی شما قوانین را کاملا پذیرفته اید!

50 پاسخ به “قوانین و آموزش اکانت های قانونی”

  1. سلام
    طبق گفته شما منه خریدار هیچ اختیاری بابت اکانتی که پول دادم و خریدم ندارم
    وقتی اجازه تغییر رمز ندارم یعنی این اکانت مال من نیست و سایت شما میتونه به نفرات دیگری هم این اکانت رو بفروشه یا شاید اکانت کس دیگری رو به من فروخته باشه
    لطفا شفاف سازی کنین به چه علت این اتفاق میفته

    1. سلام دوست عزیز اکانت ها به صورت ظرفیتی فروخته میشود و بین ۲ نفر تقسیم میشوند برای همین شما با هزینه کم میتوانید بازی خریداری کنید. اگر ظرفیت کامل خریداری کنید میتوانید مشخصات تغییر دهید

          1. سلام . خیر باید وقتی که کلا ازی اقلاین ظرفیت یک میریزید دیگه به اینترنت با دستگاه وصل نشین. اگر بشین احتمال زیاد بازی قفل میشه

  2. سلام من مردعنکبوتی ظرفیت ۲ برای ps4خریده بودم من بازی رو پاک کردم حالا می خوام دوباره نصبش کنم ولی وقتی موبایل کد رو می زنم ارور میده می شه موبایل کد رو دوباره بفرستید

  3. سلام من روی کنسولم چند تا بازی خریدنی برام نصب کردن تحویل گرفتم الان که بازی فیفا ظرفیت۲ گرفتم یوزر جدید بسازم باید لاگ اوت کنم از اون و اینکه بازی های دیگم میپرن یا نه ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام وقت شما بخیر من یه اکانت قانونی ظرفیت دو خریدم اطلاعات اکانت به من دادن بعد از وارد کردن کد دو مرحله ای رفتم صفحه بعد و به اشتباه دستم رو دکمه برگشت خورد حالا هر کار میکنم کد دو مرحله ای قبول نمیکنه و میگه معتبر نیست باید چکار کنم؟

  4. سلام وقتتون بخیر، من دوستم خارج از کشور اکانت رسمی و تعدادی بازی را در اکانتش در ps5 دارد، چگونه می توانم بازی های آن را من هم نصب کنم بدون مشکل؟
    امکان بازی به صورت آنلاین برای هر دو قابل انجام هست؟

دیدگاهتان را بنویسید